תאריך פרסום: 6/10/2009
אתם יכולים לתת ללקוחות קיפולי נייר, אבל זו לא תשומת הלב שאת רוצים, נכון? אז איך תבלטו לעין כשיש כל כך הרבה ברושרים בסביבה? התשובה די פשוטה. דאגו לכך שהברושור שלכם יהיה מעוצב, כתוב ומודפס באופן מקצועי.
למה צריך ברושור? מטרת הברושור יכולה להשתנות מעסק לעסק. אחדים יפרסמו ברושור כדי להציג את השירותים שהם נותנים, אחרים יתמקדו בלמכור רעיון. בכל מה שתבחרו להתמקד בברושור שלכם - עליו להיות קריא, פונקציונאלי ומעורר סקרנות. הברושור צריך למשוך את תשומת הלב והעין מספיק זמן כדי להעביר את המידע שאתם רוצים להעביר. ברושור הוא כרטיס הביקור של העסק שלכם. כמו שכרטיס ביקור שלכם מכיל אינפורמציה אישית עליכם, כך הברושור מכיל אינפורמציה על העסק. לכן חשוב שהברושור יהיה אפקטיבי בהעברת הדימוי או המסר הטוב ביותר של העסק. פעמים רבות פוגש הלקוח הפוטנציאלי את הברושור שלכם לפני שפגש אתכם, או אפילו יצר קשר טלפוני עמכם.
הנה מספר טיפים שכדאי לזכור כשאתם שוכרים בעל מקצוע לעצב לכם ברושור:
1. טקסט הוא הדבר החשוב בברושור וכדאי להעזר במומחה לכתיבה שיווקית או בקופירייטר לצורך כך. הטקסט הכתוב בברושור צריך להיות קל לקריאה, עם משפטים בעלי מבנה מוצק ועליו להעביר בבהירות את המסר של העסק. 2. לשאול שאלות - כדאי לפתוח את הברושור בכותרת הכתובה בצורת שאלה. זה יגרום לאוחז בברושור להסתקרן ולפתוח אותו כדי לקרוא עוד. כדאי להתמקד בבעיה או צורך שהעסק שלכם עונה עליו ואז לקשור את התשובה ישירות לפתרונות שהעסק שלכם נותן ללקוחותיו. 3. צבעים - בעיצוב ברושור כדאי להיצמד לצבעים בהם השתמשתם לעיצוב התדמית של העסק. כך ידעו לקשר מיידית את הברושור לעסק שלכם. 4. שימוש בפונטים - רצוי להשתמש בפונטים לא שגרתיים כדי לבלוט בין כל הברושורים בתחום שלכם. 5. שימוש בתמונות - השתמשו בתמונות כשהן רלבנטיות להעברת המסר.
שפרו את הברושור שלכם
ברושורים, כמו שאר אביזרי השיווק של העסק, הם כלי חיוני כדי להשגת לקוחות. הם משמשים שחקן מרכזי בהבאת לקוחות חדשים ושימור לקוחות קיימים. הם מדברים עבור העסק שלכם כשאינכם נמצאים. מה אומר הברושור שלך כעת? האם הוא מעביר מסר ברור שלקוח יכול להזדהות עימו? האם הם גורמים לאדם לרצות לקבל עוד אינפורמציה? האם הם משדרים מקצועיות?
כשאתם מחליטים להפיק ברושור עבור העסק, אני מציעה להשקיע, שכן ברושור מעוצב ומופק היטב, יחזיר בתמורה את מלוא ההשקעה. בבחירה נכונה של צבעים, גופנים, תמונות וצורות - המעצב הגרפי יכול להעביר כמעט עולם שלם, או לפחות אוסף ברור של תכונות מוגדרות. תכונות אלה צריכות לעמוד בהתאמה לעסק שעבורו נעשה העיצוב. התוצאה - ברושור מקצועי ואפקטיבי עבור העסק שלך.
יעל וייס - סטודיו לעיצוב גרפי והפקות דפוס [email protected]
|