נס ציונה - הפורטל
נס ציונה אודותינו חדשות כתבות עסקים לוחות ארועים חוגים פורום יצירת קשר
קטגוריה:  תחום:  טקסט חופשי:   
יום שישי, י"ט אדר ב תשפ"ד, 29 מרץ 2024, 15:44   הוסף למועדפים הפוך לדף הבית
שם משתמש / אימייל:
סיסמא:
שכחתי סיסמא
כניסה לבעל עסק

הזינו את כתובת האימייל שלכם לקבלת עידכונים שוטפים,הפתעות ומבצעים

חדשות נס-ציונה אירועים ופעילויות ספורט חברה וקהילה
תרבות ופנאי עסקים מקומיים כתבות הגולשים שונות ומבצעים

חווית לקוח

כתב/ת: מערכת האתר

עודכן בתאריך: 7/15/2021

מתי לאחרונה חוויתם חווית לקוח נפלאה?  נסו לשחזר איך השפיעה החוויה הזו על הרגשות שלכם. כעת, עשו אותו דבר אבל הפוך: מתי בפעם האחרונה נתקלתם בחוויית לקוח גרועה?

חווית לקוח חיובית היא בעלת חשיבות מכרעת להצלחת העסק שלכם, מכמה סיבות, כמו:

  • לקוח מאושר הוא זה שעשוי להפוך ללקוח נאמן שיעזור לכם להגדיל את ההכנסות שלכם.
  • ההשקעה השיווקית הטובה ביותר היא זו שתשקיעו בלקוח שיקדם את העסק שלכם, עבורכם. לקוח נאמן לחברה עשוי לקדם את העסק שלכם על ידי שיווק ׳מפה לאוזן׳ ותמיכה נלהבת במותג שלכם (מוצר או שירות).

מהי חווית לקוח?

כמו חשיבותה של אפקטיביות פרסום שקובעת אם מסע הפרסום יצליח להשפיע על קהל היעד ויציע לעסק את התשואה הטובה ביותר, או לא – כך גם חשיבותה של חווית לקוח:

  • חווית לקוח היא הרושם שמקבלים הלקוחות מהמותג שלכם דרך כל ההיבטים הקשורים למגע שלהם עם המותג.
  • התוצאה של חווית הלקוח שלכם תתבטא בדרך בה הלקוחות ייראו את המותג שלכם ותשפיע על השורה התחתונה, על ההכנסות שלכם.

מי ומה תורמים ליצירת חוויית לקוח?

למעשה, אנשים ומוצרים – הם שני הגורמים העיקריים היוצרים את חווית הלקוח. לדוגמה:

  • האם הלקוח מתלהב מהביצועים של המוצר שרכש?
  • האם הלקוח מרוצה מתשומת הלב שקיבל מנציג התמיכה בלקוחות, שעזר לו לפתור בעיה שבה נתקל?

אלה רק שתי דוגמאות כלליות על הגורמים המשתתפים ביצירת חווית לקוח נהדרת.

מהי חשיבותה של חווית הלקוח?

חווית לקוח חיובית, היא קריטית להמשך הצמיחה של כל עסק, היא מקדמת נאמנות, מסייעת לשימור לקוחות ומעודדת המלצות של לקוחות לרכישת המותג.

היום, הכוח נמצא בידי הלקוחות ולאו דווקא בידי המוכרים! ומי העניק להם את הכוח הזה? כולנו – בעזרת רשת האינטרנט.

ללקוחות בימינו יש שפע של אפשרויות בחירה בקצות אצבעותיהם, והם גם מצוידים במשאבים הדרושים כדי לבצע רכישות בעצמם, בלי עזרת המוכרים.

חשוב לספק ללקוחות חוויה יוצאת דופן ולגרום להם לרצות להמשיך ולקנות מכם, כי הלקוחות הם המשאב הטוב ביותר של העסק, והם אלה שיתרמו להגדלת המודעות למותג שלכם.

איך מודדים את חווית הלקוח?

מדידת חווית הלקוח תסייע לכם לקבוע מה אתם עושים טוב והיכן יש צורך בשיפורים. איך עושים זאת? למשל:

  • על ידי עריכת סקר שביעות רצון בקרב הלקוחות.
  • או על ידי זיהוי הסיבות הגורמות לתנודות בהתנהגות הלקוחות – לדוגמה, לזהות אם קצב נטישת הלקוחות עולה או יורד, ולהציע פעולות שהצוות יוכל לבצע בעתיד כדי למנוע מצבים דומים.

קחו בחשבון שהאופן שבו אתם מתייחסים לחוויית הלקוח, משפיע מאוד על האופן שבו אתם תופסים את העסק שלכם בכללותו. וזו רק אחת הסיבות בגינה יצירת חוויית לקוח נלהבת, כל כך חשובה להצלחת המותג שלכם.

 

   
בניית אתרים  | חנות וירטואלית  | לימודים בנס ציונה  | יחסי ציבור  | יעוץ משפטי בחינם  | חברת קידום אתרים בגוגל
  תוצאות חיפוש מתוך האתר נס-ציונה www.ness-ziona.co.il
נבנה על ידי EKDESIGN

 © כל הזכויות שמורות לאתר נס-ציונה, חברת אי.קיי.דיזיין בניית אתרי הכרויות ו קידום אתרים.   הזכויות לחלק מהתכנים, לתקצירי התכנים ולתמונות המופיעים באתר שייכים לבעליהם החוקיים וביניהם: וואלה, נענע, YNET, NRG, ספורט 5, גלובס, The Marker, תפוז, הארץ Online, עכבר העיר, rest, ועוד ומאוזכרים באתר ככאלה.  תכנים אשר ניכתבו ע"י צוות מערכת האתר נס-ציונה או למענו מחוייב באישור בכתב בטרם הצגתו באתר אחר ואיזכורים נכונים.  אם ברצונכם שלא להופיע באתר - כיתבו לנו! - אנו מכבדים את זכויותיכם.