עודכן בתאריך: 8/12/2020
אנו חיים בעידן של חדשנות מתמדת ונהנים מיתרונות חדשים ומשימושים נוחים ומתקדמים יותר בהיבטים רבים של החיים. גם במקום העבודה שלנו, טכנולוגיות מתקדמות וחשיבה חדשנית מאפשרים לנו לעבוד ביתר יעילות, בנוחות ובאופנים המניבים יתרונות חדשים. כדי ללמוד איך לעצב את המשרד שלך ברוח המאה ה-21 ולבנות סביבת עבודה מיטיבה, אספנו עבורך כמה טיפים יעילים.
שימוש נכון בתאורה
השימוש בתאורה במשרד הוא קריטי על מנת לאפשר עבודה נוחה ויעילה וכדי להשרות אווירה נעימה בחללי המשרד. עם זאת, לצד היתרונות המיידיים והברורים מאליהם, שימוש נכון בגופי תאורה יכול להביא עמו יתרונות רבים נוספים.
היתרון הסביבתי
שימוש בגופי תאורה סולאריים או יצירת פתרונות שיאפשרו כניסה של תאורה טבעית אל הבית ביתר קלות יאפשרו לחסוך משמעותית בהוצאות האנרגיה של המשרד וליישם תהליכי עבודה ירוקים וידידותיים יותר לסביבה. העובדים שלך ייהנו מאור טבעי המשרה חיוניות ואווירה נעימה והיתרון הסביבתי ישפר את תדמית המותג שלך.
היתרון האסתטי
ניתן להיעזר בתאורה מתאימה כדי להדגיש פריטים דקורטיביים, להבליט את לוגו החברה וכדי ליצור חלוקה בין אזורים שונים במשרד.
התאמת הריהוט לחלל
כיום, עושים יותר ויותר משרדים שימוש בחללים פתוחים. מודל האופן ספייס מביא עמו מגוון יתרונות, אך גם לא מעט אתגרים. כדי לספק מענה לכלל האתגרים, חשוב שנייעד את הפתרונות הנכונים.
- שימוש בצבעים בהירים וריהוט קל יקל על תחושת הסגירות בתאים האישיים.
- מחיצה אקוסטית איכותית תאפשר לכל עובד להתרכז בעבודתו מבלי ללכת לאיבוד ברעש וההמולה סביבו.
- שימוש בפריטים מגוונים אשר חלקם מיועדים לעבודה בעמדות אישיות לצד שולחנות גדולים ופתרונות נוספים לעבודה קבוצתית משותפת, תאפשר לעובדים שלך לקבל תשתיות נוחות יותר לעבוד בשיתוף פעולה, או להתחלק ליחידות קטנות יותר על פי אופי הפרויקט.
עבודה עם ספקים מתאימים
אם בעבר אספקת ריהוט משרדי הייתה כרוכה בהתנהלות מסורבלת ובעבודה עם קטלוגים מיושנים, היום ניתן לבצע רכישות בצורה נוחה מאי פעם. כמו בכל תחומי הצרכנות, גם ברכישת ריהוט משרדי, הפלטפורמות המקוונות מספקות יתרונות רבים והפכו לאפיק רכישה מועדף. ניתן לקבל היום מידע רב על כל האפשרויות העומדות בפניך ולבצע רכישת ציוד משרדי אונליין מכל מקום ובכל זמן. היכולת לעבור מספק לספק במהירות ובנוחות יאפשרו לך לבצע סקר שוק מהיר ויעיל ולקבל החלטות מושכלות.
התאמת הריהוט לאופי העבודה
בעוד שחללי עבודה בתחום ההייטק זקוקים לפתרונות המאפשרים ישיבה ממושכת ולשמור על יציבה בריאה וטובה לאורך זמן, במרחבים בהם ישנה קבלת קהל, נעדיף נוחות וסגנון שיספקו ללקוחות אווירה נעימה ופינת ישיבה מרשימה. במקומות עבודה מסוימים נזדקק לדלפקי קבלה, לשולחני ישיבות, לשולחנות אוכל גדולים ועוד מגוון פריטי ריהוט משרדי. בסופו של דבר, השימושים והייעודים שלך הם שיקבעו את הטון ואת המגוון של הציוד בו נבחר.
לחץ לקבלת קובץ מצורף
|