נס ציונה - הפורטל

עודכן בתאריך: 9/12/2010
חניוני פיקניק בצפון:
דרך נוף כרמל - חניון יער יערנים
על המקום: מי שמחפש טבע במלוא הדרו ימצא אותו כאן! מקום נדיר ביופיו ובטבעיותו. משטחים ירוקים עם שלל עצי חורש טבעי נותנים למקום את הייחודיות הזו. נוף עוצר נשימה ושקט אינסופי.
במקום: חניה, גישה לנכים, שולחנות פיקניק, מים, שירותים,
תיאור הגעה: על כביש נשר- כרמל. ניתן להגיע מנשר במעלה הכביש לכיוון כרמל או מצומת אליקים לכיוון הכרמל.
יער בית קשת
על המקום: יער גדול המשתרע על פני למעלה מ- 25000 דונמים של חורש טבעי. יער בית קשת מציע למטיילים מגוון אפשרויות לבילוי כגון מסלולי אופניים, חניונים, מצפורים ועוד.
חניה, צל, שולחנות פיקניק
תיאור הגעה: כניסה צפונית: על כביש 77 דרך מחנה שמשון. כניסה מזרחית: דרך קיבוץ בית קשת.
פארק אדמית
על המקום: הפארק נמצא ברמת אדמית ממנה ניתן להשקיף לכיוון חוף הים מראש הנקרה ועד למפרץ חיפה וגם על הנופים ההרריים של מרחבי הגליל ועד גבול הצפון. מערבית לחניון יש שביל המגיע עד למערת קשת, מערה מיוחדת עם הרבה סיפורי אגדות, תקרת המערה נפלה. בפארק ובשביל כמה נקודות תצפית, וגם אנדרטות הנצחה לחיילים שנהרגו.
במקום:
חניה, צל, גישה לנכים, שירותים, מים, שולחנות פיקניק.
תיאור הגעה: נוסעים על כביש 70 צפונה, עוברים את צומת כברי ולאחר מכן בכביש 899 פונים ימינה (מזרחה) לאחר כשלושה ק"מ שמאלה לכיוון אדמית, כביש צר, עקלתון ומטפס על ההרים, בסמוך לגדר המערכת, כביש יפהפה ומיוחד במינו. לנסוע לאט ולמעט הנהג כולם מסתכלים על הנוף המיוחד. כעבור כ-4 ק"מ שלט המפנה ימינה, באתר שני מעגלי כבישים.
פארק נשר
על המקום: אם בא לכם לטייל במקום מקסים עם אטרקציה מיוחדת לכל המשפחה (2 גשרי חבלים) תוכלו למצוא את פארק נשר. המיקום הנוח מאפשרים לכל אחד להגיע וליהנות משבילי הליכה, מתקני שעשועים ונוף עוצר נשימה. במקום יש גם מערה פרה- היסטורית.
חניה, צל, שולחנות פיקניק, מתקני שעשועים
תיאור הגעה: בכביש הצ'ק פוסט- נשר בנסיעה לכיוון צפון מיד לאחר נשר יש כביש ימינה לכרמל. נכנסים לשכונת רמות יצחק (כניסה ב') ועולים במעלה הרחוב (משה). ימינה ברחוב החרוב ולאחר כקילומטר יש שלט בצד ימין (פארק קק"ל- נשר) פונים ימינה ונוסעים כ- 150 מטרים.
פארק רמת מנשה\ נחל השופט
על המקום: מקום נפלא, מקסים ומיוחד לטיולים ולפיקניקים. במקום תמצאו שבילי גישה לנכים. ניתן ליהנות מנחל זורם בימי החורף הגשומים. כמו כן, ניתן לראות במקום מערה קסומה ומסתורית...
חניה, גישה לנכים, צל, מתקני מנגל, שולחנות פיקניק
תיאור הגעה: מכביש החוף (2) פונים לכיוון כביש 70 (זיכרון) ונוסעים עד ליוקנעם. עוברים את מרכז יוקנעם על הכביש הראשי. בצומת פונים ימינה לכיוון יוקנעם המושבה. נוסעים עד לסוף הכביש ופונים ימינה וממשיכים עוד כ- 2 ק"מ
חניוני פיקניק במרכז:
גבעת כ"ח (קולה)
על המקום: גבעת קולה (כ"ח) ידעה לא מעט קרבות. ביולי 1948 כבשו את הגבעה כוחות "קומנדו" וכוח של חטיבת "אלכסנדרוני" נערך בו להגנה. עוד באותו חודש הלגיון הערבי ערך התקפה וכבש את המקום. יום אחד בלבד החזיק הליגיון במקום וכוח של "אלכסנדרוני" כבש את גבעת קולה מחדש עד להתקפה של הלגיון ששוב הסיגה אותם מהגבעה. ב- 18 באותו חודש כבשו פלוגות "אלכסנדרוני" את הגבעה וזו נשארה מאז ועד היום בידי ישראל. גבעת כ"ח - על שמם של 28 נופלים בכוחות חטיבת "אלכסנדורני". כמו בעוד כמה מקומות, ההיסטוריונים טוענים כי יש חוסר התאמה וכי בקרב נפלו 32 חיילים. מעבר להיסטוריה, ניתן לקיים בגבעת כ"ח (קולה) פיקניק מיוחד במינו. בין עצי האורן ניתן למצוא צל ושטחים רחבים במיוחד לפריסה של שמיכת פיקניק גדולה וצבעונית. כמו כן, ניתן לעשות טיול קצר ברגל וליהנות משלל פריחות צבעוניות של כלניות בעונה.
חניה, צל, שולחנות פיקניק
תיאור הגעה: על כביש 444 בין מחלף בן שמן ובין ראש העין. בצומת כ"ח פונים שמאלה לבאים מצפון או ימינה לבאים מדרום ולאחר כקילומטר יהיה שלט חום שמאלה לכיוון הגבעה.
יער חרובית
על המקום: יער מיוחד במינו אשר בו מצויים עצי חרוב גדולים ויפים ועל כך שמו של המקום - יער חרובית. במקום ניתן למצוא שולחנות פיקניק רבים ופינות חמד לבילוי מושלם בחיק הטבע. מצפור השקד משקיף על מישור החוף. במקום ישנם מסלולי הליכה נגישים גל לבעלי מוגבלויות ומתקני שעשועים רבים.
חניה, גישה לנכים, מתקני שעשועים, מים, שולחנות פיקניק, צל, הכנה למדורה
תיאור הגעה: על כביש 383 בין צומת רא"ם לצומת האלה יש פניה לכיוון יער חרובית.
שחריה (יער המלאכים)
על המקום: פארק פיקניק רחב ידיים עם מסלול נסיעה מעגלי חמוד בעל נופים משגעים של חורש טבעי. במקום ניתן לערוך פיקניק למשפחות ולזוגות וליהנות ממתקני שעשועים ומשולחנות פיקניק מפוזרים בכל הפארק. כמו כן ניתן למצוא במקום את בית היערן של הקרן הקיימת לישראל.
חניה, צל, גישה לנכים, מתקני מנגל, הכנה למדוה, שירותים, מים, מתקני שעשועים
תיאור הגעה: על כביש 35 קריית גת- בית גוברין בחיבור של כביש 6 עם קריית גת.
יער חולדה (בית הרצל)
על המקום: יער חולדה – בית הרצל הוקם ביער לזכרו של חוזה המדינה – בנימין זאב הרצל. במקום ניטעו עצי זית, אורנים, עצי שיטה ועוד. במקום קיים מסלול טיולים קצר להנאת המטיילים וניתן ליהנות ממרחב אדיר (200 דונם) של חורש טבעי. במקום קיימים שולחנות פיקניק וברזי מים וכמו כן ניתן ללמוד במקום קצת על חוזה המדינה, הרצל.
חניה, גישה לנכים, שולחנות פיקניק, מים, שירותים
תיאור הגעה: לבאים מכיוון כביש מס' 1 – ירידה במחלף לטרון ואחרי צומת נחשון פניה ימינה בצומת חולדה, לאחר 2 ק"מ יורדים ליער חולדה. לבאים מכיוון אשקלון – ממשיכים בכביש מס' 3 ולאחר טל שחר פונים שמאלה בצומת חולדה. לבאים מכיוון רחובות (צומת ביל"ו) – עוברים את קריית עקרון וממשיכים כ- 10 ק"מ קצת אחרי קיבוץ חולדה יש פניה שמאלה למקום.
יער אשתאול
על המקום: פארק פיקניק גדול ויפה. יער אשתאול נמצא בסמוך למשרדי הקרן הקיימת לישראל ומכאן אולי טיפוחו... (בצחוק). במקום ניתן למצוא מידע על מסלולי הטיול באזור, ליהנות ממתקני שעשועים, שולחנות פיקניק ומקום נעים במיוחד. מומלץ מאוד למשפחות.
חניה, צל, מתקני שעשועים, שולחנות פיקניק, הכנה למדורה
תיאור הגעה: על כביש 44 בין צומת נחשון וצומת שמשון, קרוב מאוד לצומת שמשון יש פניה לכיוון מרכז קק"ל אשתאול. נכנסים לשביל ומיד בצד ימין תמצאו את הפארק.
חניוני פיקניק בדרום
אגם ירוחם
על המקום: פארק גדול ויפה עם אגם מים (לא לשחייה), פינות ישיבה רבות בין עצי היער, מדשאות, אמפיתיאטרון, דרכים סלולות, ממש נווה מדבר.
חניה, שירותים, גישה לנכים, מתקני שעשועים, מים, שולחנות פיקניק, צל
תיאור הגעה: בכביש שדה בוקר ירוחם\דימונה מס' 204 לכיוון ירוחם, בכניסה הראשית (הדרומית) בכיכר לפי השילוט.
החץ השחור
על המקום: חורשה קטנה ונחמדה, צמוד לאתר מורשת קרב של הצנחנים- החץ השחור, נקרא על שם הקוד הצהלי שניתן לפעולת תגמול בעזה. המקום יפה ומטופח, אוויר טוב ותצפית טובה לכיוון עזה.
חניה, גישה לנכים, מתקני שעשועים, מים, שולחנות פיקניק
תיאור הגעה: בכביש 4 דרומה, לאחר אשקלון בצומת יד מרדכי שמאלה לכביש 34, לאחר ניר עם בצומת מפלסים ימינה לכביש 232, מיד לאחר הצומת, יש שילוט, האתר מערבית למפלסים. לבאים מדרום, נוסעים לכיוון נתיבות עולים על כביש 34 ובצומת מפלסים שמאלה.
חניון הרועה
על המקום: חניון קטן ונחמד המתאים לעצירה קלה "על הדרך" בנסיעה מצפה רמון- אילת.
חניה, גישה לנכים, מים, מתקני שעשועים, שולחנות פיקניק, שירותים
תיאור הגעה: בכביש באר שבע- מצפה רמון (40), לאחר צומת קיבוץ שדה בוקר פניה ימינה, מול הכניסה לצריף בן גוריון.
פארק אופקים
על המקום: פארק גדול ורחב ידיים, יפה ומושקע מאוד, פינות ישיבה פזורות בכל הפארק ובמקומות מוצלים, מתקני שעשועים מגוונים לילדים, משטח החלקה, נקודות תצפית, מערה יפה, מבנה עתיק ששוחזר, דרכים סלולות. מתאים מאוד לפיקניק משפחתי ולבילוי יום שלם.
חניה, גישה לנכים, צל, מתקני שעשועים, שולחנות פיקניק, שירותים, מים
תיאור הגעה: בכביש באר שבע נחל עוז מס' 25 בצומת גילת לפנות לכיוון אופקים, כביש מס' 241 , להיכנס בכניסה הראשית לאופקים, מיד בכיכר שמאלה, כעבור כ- 400 מטר ימינה, אזור תעשייה, נוסעים עם הכביש כ- 2 ק"מ מגיעים לכיכר ושמאלה.
יער להב
על המקום: שטחי יער גדולים מאוד, מקומות לפיקניק, אזורים רבים מוצלים, ניתן לפרוס שמיכה ולתפוס שלווה, מגוון גדול של עצים, נקודות תצפית, דרכים סלולות, ניתן להגיע למרכז ג'ו אלון.
חניה, גישה לנכים, מתקני שעשועים, שירותים, מים, שולחנות פיקניק
תיאור הגעה: בנסיעה על כביש 40 מבית קמה לבאר שבע או להיפך, בצומת להבים לפנות מזרחה על כביש 31 לכיוון ערד. כעבור כ- 15 ק"מ יש פניה שמאלה, לפי השילוט.

בניית אתרים  | חנות וירטואלית  | לימודים בנס ציונה  | יחסי ציבור  | יעוץ משפטי בחינם  | חברת קידום אתרים בגוגל
  תוצאות חיפוש מתוך האתר נס-ציונה www.ness-ziona.co.il
נבנה על ידי EKDESIGN

© כל הזכויות שמורות לאתר נס-ציונה, חברת אי.קיי.דיזיין בניית אתרי הכרויות ו קידום אתרים.   הזכויות לחלק מהתכנים, לתקצירי התכנים ולתמונות המופיעים באתר שייכים לבעליהם החוקיים וביניהם: וואלה, נענע, YNET, NRG, ספורט 5, גלובס, The Marker, תפוז, הארץ Online, עכבר העיר, rest, ועוד ומאוזכרים באתר ככאלה.  תכנים אשר ניכתבו ע"י צוות מערכת האתר נס-ציונה או למענו מחוייב באישור בכתב בטרם הצגתו באתר אחר ואיזכורים נכונים.  אם ברצונכם שלא להופיע באתר - כיתבו לנו! - אנו מכבדים את זכויותיכם.